کراتینین 4.9 و نفروپاتی IgA، آیا من می توانم اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 4.9 و نفروپاتی IgA، آیا من می توانم اجتناب از دیالیز

صبح به خیر، آقا / خانم. مادر من است نفروپاتی IgA نداشتند. او 50 ساله است. بر اساس آزمون آزمایشگاه دیروز، کراتینین او 4.9 است. و او تورم و ضعف است. چه می توان برای جلوگیری از دیالیز؟ آیا درمانی طبیعی وجود دارد؟ می توانید او را درمان می شود؟

هنگامی که بیماران باید تعداد زیادی از پروتئین و IgA در ادرار با توجه به کلیه آسیب دیده، آنها نیز ناراحتی های دیگر مانند ضعیف، عفونت، ادم و ... به عنوان چیزهایی کار برکنار شده، سموم و مواد زائد است که باید توسط کلیه از بین سپرده می دارند در بدن. آن را به نام نفروپاتی IgA نداشتند.

دیالیز یک فن آوری برای حذف سموم از بدن توسط یک ماشین درمان جای کلیه است. آن را به پوست خارش، گرفتگی عضلانی عضلات، بی اشتهایی و سایر عوارض جانبی منجر می شود. علاوه بر این، بیمار نفروپاتی IgA به دیالیز چرخه آن را به عنوان عملکرد کلیه به جای مرمت کلیه آسیب دیده کاهش می پرسد. بنابراین، بیماران می خواهند برای جلوگیری از دیالیز.

درمان های جایگزین به دیالیز چیست؟

سم از بین بردن درمان می تواند به استفاده از گیاهان طبیعی که به طور مستقیم می تواند اثرات را در کلیه به حذف از چیزهای غیر ضروری با عوارض جانبی کمتر است. این است که قادر به ایجاد یک تمیز اطراف آن برای کلیه به بهبود می یابند.

در همان زمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نیز به بیماران استفاده شود. این می تواند به رگ های خونی بزرگ، برطرف کردن استاز خون، ترویج گردش خون. و به این ترتیب، همه چیز لازم تر خواهد شد برای کلیه ارائه شده است. به طوری که، کلیه توانایی خود درمان افزایش مییابد. به عنوان یک نتیجه، سلول های کلیوی نکروتیک آسیب دیده اما نمی توان تعمیر خواهد شد، و عملکرد کلیه را بهبود خواهد شد.

زمانی که کلیه ریکاوری می باشد، کراتینین شود کاهش خواهد یافت که بیماران می توانند زندگی بهتری داشته و حاضر به دیالیز است.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا علاقه مند به درمان به نفروپاتی IgA، لطفا ترک یک زیر پیام ارسال و یا ارسال مشکلات خود را به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: